آدرس : تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آزادگان،جنب برج هواپیمایی ماهان، پلاک ۳

09121026076

تماس با ما

بیانه ماموریت تجارت دوم

بیانیه ماموریت شرکت تجارت دوم به شرح زیر می‌باشد:

ما شرکت تجارت دوم، با افتخار در زمینه واردات و تولید دستگاه‌های ابمیوه و بستنی و کافی شاپ و همچنین طراحی دکوراسیون فعالیت می‌کنیم. ماموریت ما، ایجاد تجربه‌ای جذاب، متفاوت و مبتکر برای مشتریان محترممان است. با همراهی، پشتیبانی و راهنمایی شما، در این مسیر با اعتماد، پایداری و کیفیت بالا، برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم.

بیزنس پلان شرکت تجارت دوم به شرح زیر می‌باشد:

  1. مقدمه:
    شرکت تجارت دوم با تجربه بیش از 10 سال در زمینه واردات و تولید دستگاه‌های ابمیوه و بستنی و کافی شاپ و همچنین طراحی دکوراسیون بازاریابی، آمادگی خود را برای ایجاد یک تجربه جذاب و متفاوت برای مشتریان اعلام می‌کند.
  2. ماموریت:
    ماموریت ما، ایجاد تجربه‌ای جذاب، متفاوت و مبتکر برای مشتریان محترم می‌باشد.
  3. بازار هدف:
  • فروشگاه‌های کافی شاپ
  • برخی مراکز تفریحی
  • رستوران‌ها
  • هتل‌ها
  • تجار مستقل
  1. محصولات و خدمات:
  • دستگاه‌های ابمیوه
  • دستگاه‌های بستنی
  • دستگاه‌های کافی شاپ
  • طراحی و دکوراسیون فضاهای کافی شاپ و رستوران
  • خدمات پس از فروش
  1. استراتژی بازاریابی:
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • حضور در نمایشگاه‌های تخصصی
  • معرفی محصولات و خدمات در وب‌سایت شرکت
  • معرفی و توزیع نمونه رایگان به مشتریان برگزیده
  • بسته بندی هدیه ویژه برای مشتریان
  1. سازمان و مدیریت:
  • ایجاد یک تیم حرفه‌ای و مجرب برای پشتیبانی از مشتریان
  • مشخص کردن وظایف و مسئولیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها
  • برنامه‌ریزی جلسات بازخورد با مشتریان
  1. مالی:
  • برآورد هزینه تولید محصولات و خدمات
  • استخراج و ارزیابی اطلاعات مالی شرکت
  • برنامه‌ریزی برای بهبود درآمد‌های شرکت
  1. فرامین:
  • ایجاد یک محصول و خدمات با کیفیت بالا، متفاوت و منحصر به فرد
  • متمرکز شدن بر رضایت مشتریان با ارائه خدمات پس از فروش عالی
  • ایجاد بستری برای ایجاد ارتباط با مشتریان و برخورداری از بازخورد‌های آن‌ها
  1. خط مشی:
  • رعایت نکات اخلاقی در تمامی فعالیت‌های شرکت
  • تنوع و توسعه محصولات و خدمات برای جذب مشتریان جدید
  • رعایت کیفیت و نظام‌مندی در پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • برنامه‌ریزی جلسات دوره‌ای با تیم فروش، پشتیبانی و مدیریت برای مطرح کردن مسائل و بهبود فرایندهای شرکت
  1. رقابت‌های مهم:
  • شرکت‌های تولید دستگاه‌های ابمیوه و بستنی مشهور
  • برخی شرکت‌های تولید دستگاه‌های کافی‌شاپ و متعلقات آن
  • رستوران‌ها و فروشگاه‌های مشابه
  1. ریسک‌ها:
  • ریسک تولید محصولات بدون استقبال مشتریان
  • ریسک بروز مشکلات فنی در دستگاه‌ها و پشتیبانی ضعیف
  • ریسک عدم رقابت‌پذیری با دیگر شرکت‌ها در بازار
  1. تحلیل SWOT:
  • نقاط قوت: تجربه و تخصص تیم، محصولات با کیفیت و منحصر به فرد، خدمات پس از فروش عالی
  • نقاط ضعف: بروز مشکلات فنی و پشتیبانی ضعیف، محدودیت در بودجه بازاریابی
  • فرصت‌ها: بازار رو به رشد محصولات صنعت کافی‌شاپ و بستنی، جذب مشتریان جدید
  • تهدیدها: رقابت شدید در بازار، کاهش استقبال مشتریان از محصولات به علت رشد نرخ تورم
  1. رویه اجرایی:
  • اجرای برنامه‌ریزی بازاریابی به صورت دوره‌ای و مستمر
  • مانیتورینگ و مدیریت هزینه‌های شرکت و بهبود کیفیت محصولات و خدمات در همه زمینه‌ها
  • رعایت برنامه‌های تولید، فروش و پشتیبانی
  • ایجاد روابط خوب با تجار مستقل و مراکز تفریحی و رستوران‌ها
  1. تعهداتی که در پیش‌رفت شرکت داریم:
  • ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان محترم
  • حضور فعال در بازار با منافسین قوی
  • ایجاد بستری برای برخورداری از بازخورد‌های مشتریان و بهبود فرایندهای شرکت
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی
نویسنده مقاله: 9121026076

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلم ها

سبد خرید شما

سبد خرید شما خالی است.

X