هدف گذاری

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۲

سلام دوستان خوب وب سایت تجارت دوم

یکی از مشکلات اصلی اکثر آبمیوه و بستنی فروشان با آن روبرو هستن نداشتن هدف در کسب و کارشان هستند و در این زمینه به قول معروف به صورت هر چه پیش آید خوش آید عمل میکنند 

در این وبلاگ ما شما رو با روش های هدف گذاری آشنا میکنیم 

انتخاب ماموریت 

ما قبل از هر کاری بایستی در نظر بگیریم که بیشتر ذینفع مجموعه ما شامل چه کسانی میشود به طور مثال در زمینه آبمیوه و بستنی فروشان ذینفع حد اکثری مجموعه شما مشتریانی هستند که برای خرید آبمیوه و بستنی برای خرید پیش شما میآیند 

در این مرحله بایستی حتما یک ماموریت برای خود مشخص کنید به طور مثال  کمک به مردم جهت رساندن ویتامین به بدن - یا همکاری با کشاوزان جهت فروش محصولات -  سعی کنید در این مرحله حتما از یک جمله کوتاه که برای ذینفعان نیز سود داشته باشد

مجموعه های کوچک در این مرحله فقط برای خود یک ماموریت تععین میکنند و به سوی آن حرکت میکنند و سود ذینفعان حدکثری را حفظ میکنند 

ذینفع حدکثری از نظر تعداد بیان خواهد شد به طور مثال اگر سرمایه گذار شما از نظر تعداد کمتر از مشتریان شما باشد که معمولا اینگونه میباشد شما مشتریان را در نظر میگیرید 

ویژن (چشم انداز )

در این مرحله که برای مجموعه های کوچک یک راه 3-5 ساله میباشد شما بایستی به مسیر خود در این زمینه ادامه داده و ماموریت خود را به نحوی احسنت انجام دهید و در همین مسیر شما میتونین یک چشم انداز خوب را برای خود مشخص کنید که به صورت 3-5 ساله خواهد بود 

 

#بهزاد_وجدی #هدف گذاری #آبمیوه _بستنی 


مشتریان
پشتیبانی 24 ساعته
امکان پرداخت در محل
ارسال سریع
ضمانت اصالت کالا